הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/30/2011 6:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי סורוקה עם תוכן  אני אישית רוכב על הקלר 2005
נושא: אני אישית רוכב על הקלר 2005 תאריך: 10/30/2011 6:00:00 PM
מחבר/ת: שי סורוקה

רוכב עליהם המון כבר מסוף 2006 (נקנו אז בהרבה כיד שנייה)
לפני כחודשיים גיליתי סדק שלקחתי לתיקון. רק נתונים יבשים...
זו אחלה שלדה ואחלה אופנים ואם תמצא קומפלט (כאופניים) במצב טוב אז לך על זה. זה לא הכי סקסי לרכוב על טראפפו שכאלו, אבל אני מבטיח לך שעדיף מכל מרידה\ג´יאנט\הרו וכו´.


חזרה לפורום