הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/30/2011 7:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן עוזיאלי עם תוכן  אני על ספשלייזד אנדורו 2005
נושא: אני על ספשלייזד אנדורו 2005 תאריך: 10/30/2011 7:54:00 PM
מחבר/ת: ערן עוזיאלי

ואני רחוק מלמצות את כל מה שהאופניים האלה מציעים. כמובן שעם הקילומטרים/שנים הרבה חלקים הוחלפו: קסטה, מעבירים, שיפטרים, דיסק... פחות או יותר הכל חוץ מהשילדה והכידון...


חזרה לפורום