טקסט הודעת פורום
| 10/30/2011 7:54:00 PM |
|
נושא: אני על ספשלייזד אנדורו 2005 תאריך: 10/30/2011 7:54:00 PM
מחבר/ת: ערן עוזיאלי
ואני רחוק מלמצות את כל מה שהאופניים האלה מציעים. כמובן שעם הקילומטרים/שנים הרבה חלקים הוחלפו: קסטה, מעבירים, שיפטרים, דיסק... פחות או יותר הכל חוץ מהשילדה והכידון...
|
חזרה לפורום |
|
|