הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/30/2011 9:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שבי א עם תוכן  גם אני
נושא: גם אני תאריך: 10/30/2011 9:08:00 PM
מחבר/ת: שבי א

גם אני רוכב על אלטהזאכן אינדורו 2004 כבר שנתיים מבסוט מעל הראש
שילדה פצצה. מה צריך יותר?
(לא רוצה לבאס אותך אבל השלדה שלך היא יצור 2004. ב-2005 יצא דגם שונה) ;)


חזרה לפורום