טקסט הודעת פורום
| 10/30/2011 9:08:00 PM |
|
נושא: גם אני תאריך: 10/30/2011 9:08:00 PM
מחבר/ת: שבי א
גם אני רוכב על אלטהזאכן אינדורו 2004 כבר שנתיים מבסוט מעל הראש שילדה פצצה. מה צריך יותר? (לא רוצה לבאס אותך אבל השלדה שלך היא יצור 2004. ב-2005 יצא דגם שונה) ;)
|
חזרה לפורום |
|
|