הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/30/2011 9:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן עוזיאלי עם תוכן  אני לא מתבאס
נושא: אני לא מתבאס תאריך: 10/30/2011 9:15:00 PM
מחבר/ת: ערן עוזיאלי

פשוט כי אתה טועה.תסתכל בקישור הבא:
http://www.bikepedia.com/QuickBike/BikeSpecs.aspx?Year=2005&Brand=Specialized&Model=Enduro+Comp+130&Type=bike

ובכל מקרה, לכבוד לי לרכב על דינוזאור.
ערן


חזרה לפורום