טקסט הודעת פורום
| 10/30/2011 9:15:00 PM |
|
נושא: אני לא מתבאס תאריך: 10/30/2011 9:15:00 PM
מחבר/ת: ערן עוזיאלי
פשוט כי אתה טועה.תסתכל בקישור הבא: http://www.bikepedia.com/QuickBike/BikeSpecs.aspx?Year=2005&Brand=Specialized&Model=Enduro+Comp+130&Type=bike
ובכל מקרה, לכבוד לי לרכב על דינוזאור. ערן
|
חזרה לפורום |
|
|