נושא: enduro תאריך: 10/30/2011 9:36:00 PM
מחבר/ת: שבי א
האמת נמצאת בין שנינו: ב-2005 ספשיליזד הוציאו גם את המודל שלי ושלך וגם את הדגם החדש יותר (זה מברור באתר של ספשיליזד)
אבל בסוף הכל קישקוש . העיקר שמדוושים , עושים קצת ספורט ,משתוללים קצת , נהנים בטבע, מה צריך הבנאדם יותר מזה?? :cool: :) :cool:
|