הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/30/2011 9:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שבי א עם תוכן  enduro
נושא: enduro תאריך: 10/30/2011 9:36:00 PM
מחבר/ת: שבי א

האמת נמצאת בין שנינו:
ב-2005 ספשיליזד הוציאו גם את המודל שלי ושלך וגם את הדגם החדש יותר
(זה מברור באתר של ספשיליזד)

אבל בסוף הכל קישקוש . העיקר שמדוושים , עושים קצת ספורט ,משתוללים קצת , נהנים בטבע,
מה צריך הבנאדם יותר מזה??
:cool: :) :cool:


חזרה לפורום