טקסט הודעת פורום
| 10/30/2011 11:13:00 PM |
|
נושא: תטעה אותי אם אני צודק תאריך: 10/30/2011 11:13:00 PM
מחבר/ת: ערן עוזיאלי
להלן הקישור לאתר ספשלייזד: http://www.specialized.com/us/en/bc/SBCProduct.jsp?arc=2005&spid=21336 אלה האופנים שלי, אנדורו קומפ עם מזלג פוקס 130 ולא כמו בדגם 2004 שיצא עם מזלג מניטו.
|
חזרה לפורום |
|
|