נושא: שלדה זה לא הכל תאריך: 10/31/2011 7:35:00 PM
מחבר/ת: שי סורוקה
מה תקבל במשומש ומה בחדש? אם מדובר במכלולים ברמה שווה פחות או יותר אז תמיד עדיף חדש (על ההפרש של 1.5K), אבל לא נראה לי שזה אותה רמה. בכל אופן, אם אתה משווה בין שני אופניים תשווה בין שלדה+מכלולים מאותו סוג... כפי שציינתי, אני רכשתי משומשים (הקלר) ב10K כשמשהו שווה ערך שנה חדש יותר היה מוערך ב20K ויותר. בגדול חדש עדיף לדעתי. 2007 זה 4 שנים אחורה וזה המון! גם אם תשיג חדש באיכות גבוהה יותר ממה שמציעים ב8.5K ובמחיר של 10K עדיין הייתי מעדיף על משומש 2007 ב7K. זה גישתי והיא מבוססת את מה שאתה כותב בלבד בלי להכנס לעומק העסקאות.
|