טקסט הודעת פורום
10/31/2011 10:46:00 PM
יוס י
פנימית FR של CST
נושא:
פנימית FR של CST
תאריך:
10/31/2011 10:46:00 PM
מחבר/ת:
יוס י
מתאימה עד 2.5 אם אני לא טועה
חזקה מאד אבל קצת כבדה
חזרה לפורום