טקסט הודעת פורום
| 11/1/2011 8:14:00 AM |
|
נושא: אין בעיה להשתמש עם פנימית 2.125. תאריך: 11/1/2011 8:14:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל
היא תהיה מעט יותר דקה בגלל המתיחה אבל זה לא מאוד משמעותי. דבר עם אמיר כספי , יכול להיות שיש לו םנימיות לרוחב גדול יותר.
דני BCR
|
חזרה לפורום |
|
|