הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/1/2011 8:14:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  אין בעיה להשתמש עם פנימית 2.125.
נושא: אין בעיה להשתמש עם פנימית 2.125. תאריך: 11/1/2011 8:14:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

היא תהיה מעט יותר דקה בגלל המתיחה אבל זה לא מאוד משמעותי.
דבר עם אמיר כספי , יכול להיות שיש לו םנימיות לרוחב גדול יותר.

דני
BCR


חזרה לפורום