נושא: רוכבי הכבישים למינהם מפקירים את החיים שלהם ושלנו תאריך: 11/2/2011 9:05:00 AM
מחבר/ת: dark soho
ונוהגים בחוסר אחריות כלפי הזולת. הם הורסים חיים של אנשים אחרים ושלהם רק בשביל לרכב על הכביש, מה לעשות שהכביש הוא למכוניות?
ביום שיהיו כבישי אופניים כמו בחלק מהמדינות ,אז תרכבו כביש, עד אז אתם מוזמנים לשטח.
|