נושא: לפאמפטרק בנס ציונה מתאימים גם אופני BMX תאריך: 11/2/2011 9:05:00 PM
מחבר/ת: יוס י
אבל לא הייתי קופץ עם האופניים האלה יותר מדי. בכל זאת, אלה אופני כניסה שלא מיועדים לרכיבה אגרסיבית. גם הטכניקה מאד חשובה כאן. אם הטכניקה טובה, האימפקט לאופניים קל יותר לטווח הארוך - אם אתה מעוניין להתפתח לקפיצות, קח אופניים יותר מתאימים - כאלה למשל: http://www.pinkbike.com/video/143784/
|