הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/2/2011 9:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוס י עם תוכן  אין בעייה אבל זה גם לא טוב במיוחד
נושא: אין בעייה אבל זה גם לא טוב במיוחד תאריך: 11/2/2011 9:06:00 PM
מחבר/ת: יוס י

רגישות יותר לסנייק בייטב ופנצ´רים.



חזרה לפורום