טקסט הודעת פורום
11/2/2011 9:06:00 PM
יוס י
אין בעייה אבל זה גם לא טוב במיוחד
נושא:
אין בעייה אבל זה גם לא טוב במיוחד
תאריך:
11/2/2011 9:06:00 PM
מחבר/ת:
יוס י
רגישות יותר לסנייק בייטב ופנצ´רים.
חזרה לפורום