הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/2/2011 9:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  575 מגיבים טוב לבולם 160
נושא: 575 מגיבים טוב לבולם 160 תאריך: 11/2/2011 9:45:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אם אתה מתחבר אליהם מלכתחילה...
אבל זה לא הופך אותם לאופניים יותר אגרסיביים.

ולכן אני מסכים עם יוס י: אם אתה רוצה יותר אגרסיביות, החלף אופניים.


חזרה לפורום