הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/3/2011 4:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אהוד זילברמן עם תוכן  לא.....
נושא: לא..... תאריך: 11/3/2011 4:08:00 PM
מחבר/ת: אהוד זילברמן

iron horse זה יצרן אני מדבר על הדגם לדוגמה סנטה קרוז: בוליט


חזרה לפורום