הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/5/2011 9:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  JOZZEF JOZZEF עם תוכן  קליקים במאמץ
נושא: קליקים במאמץ  תאריך: 11/5/2011 9:36:00 PM
מחבר/ת: JOZZEF JOZZEF

למה לרוץ ישר לקראנק ? למה לא להתחיל מהפדלים ?

זה מה שאני עשיתי , כולה הלך מיסב בפדל, מחליפים וממשיכים לרכב .

למה ישר לפרק קראנק ?


חזרה לפורום