טקסט הודעת פורום
11/5/2011 9:36:00 PM
JOZZEF JOZZEF
קליקים במאמץ
נושא:
קליקים במאמץ
תאריך:
11/5/2011 9:36:00 PM
מחבר/ת:
JOZZEF JOZZEF
למה לרוץ ישר לקראנק ? למה לא להתחיל מהפדלים ?
זה מה שאני עשיתי , כולה הלך מיסב בפדל, מחליפים וממשיכים לרכב .
למה ישר לפרק קראנק ?
חזרה לפורום