נושא: Marin Rift zone XC6 2011 תאריך: 11/6/2011 11:03:00 AM
מחבר/ת: ג´ק ג´ונס
שלום,
אבקש חוות דעת על הדגם הנ"ל. מדובר באופני XC עם מהלך בולמים של 100 מ"מ.
אני רוכב בעיקר סינגלים בסגנון מגוון, בין סגנון טכני יותר כמו בן שמן או חרובית לסינגלים זורמים יותר סגנון בארי או גברעם.
החשש שלי הוא שבולמי 100 מ"מ לא יספיקו או שיפגעו בחווית הרכיבה. כרגע אני רוכב על זנב קשיח פשוט עם בולם 80 מ"מ מקדימה.
התנסיתי באופני שיכוך מלא 120 מ"מ והייתי רוצה לדעת עד כמה ההבדל משמעותי.
הסיבה אגב שאני מתעניין דווקא באופניים האלה היא המתלה המיוחד שלהם שלפי הביקורות מקנה יעילות דיווש טובה.
תודה
|