הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/8/2011 9:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אני מכיר את הבעיה עם צמיגים של קנדה
נושא: אני מכיר את הבעיה עם צמיגים של קנדה תאריך: 11/8/2011 9:39:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

לא שמעתי על דבר כזה עם צמיגי מקסיס.

אישית מעדיף צמיגים של WTB. להם אין בעיה כזאת - בכל אופן, לא עם החומר של סטאן.


חזרה לפורום