טקסט הודעת פורום
| 11/8/2011 9:39:00 PM |
|
נושא: אני מכיר את הבעיה עם צמיגים של קנדה תאריך: 11/8/2011 9:39:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
לא שמעתי על דבר כזה עם צמיגי מקסיס.
אישית מעדיף צמיגים של WTB. להם אין בעיה כזאת - בכל אופן, לא עם החומר של סטאן.
|
חזרה לפורום |
|
|