נושא: לא כתבת איזה מזלג יש למרידה... תאריך: 11/10/2011 9:15:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
בכל מקרה, במחיר כזה אין יתרון ברור ל27 הילוכים על פני 24, ואישית אני מעדיף בלמי חישוק על בלמי דיסק מכאניים (הידראוליים זה סיפור אחר, אבל הרבה יותר יקר).
הפרש המחיר הוא משמעותי, כך שמבין שתי האפשרויות האלה, ובהינתן חווית רכיבה דומה, הייתי מעדיף את המרידה, בתנאי שהבולם אינו גרוע מן הגילה.
|