טקסט הודעת פורום
| 11/10/2011 11:35:00 PM |
|
נושא: מתלבט מה לקנות תאריך: 11/10/2011 11:35:00 PM
מחבר/ת: אמיר קינן
מעוניין בעזרה ממקצוענים רוצה לקנות אופני קרוס קאנטרי בעיקר שבילים . ראיתי ספשלייזד אפיק 2012 ראיתי גם את הסקוט ספארק וגארי פישר רמברש 2 . כולם דא 29 מי יכול לכוון למומלצות ביותר
|
חזרה לפורום |
|
|