טקסט הודעת פורום
| 11/10/2011 11:50:00 PM |
|
נושא: לא חבל להוציא כ"כ הרבה בשביל רכיבה בעיר?? תאריך: 11/10/2011 11:50:00 PM
מחבר/ת: גבריאל סעדה
אם אתה רוכב רק ללימודים וחוזר עדיף לך לקנות אופני עיר/ז"ק בחצי מחיר מהסכום שהקצאתה או לחלופין לקנות במחיר כזה אופניים חשמליות..
|
חזרה לפורום |
|
|