הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/10/2011 11:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גבריאל סעדה עם תוכן  לא חבל להוציא כ"כ הרבה בשביל רכיבה בעיר??
נושא: לא חבל להוציא כ"כ הרבה בשביל רכיבה בעיר?? תאריך: 11/10/2011 11:50:00 PM
מחבר/ת: גבריאל סעדה

אם אתה רוכב רק ללימודים וחוזר עדיף לך לקנות אופני עיר/ז"ק בחצי מחיר מהסכום שהקצאתה או לחלופין לקנות במחיר כזה אופניים חשמליות..


חזרה לפורום