נושא: אם הם דנדשות שווה אבל... תאריך: 11/10/2011 11:56:00 PM
מחבר/ת: גבריאל סעדה
המפרט של האופניים פשוטות למדי, והבולמים בכלל לא משהו, ובלמים מכניים... והאופניים בטח ממש כבדות.. המחיר שווה בשביל אופניים חדשות אבל האופניים שוות בשבילך??? במחיר כזה אפשר למצוא אופניים ברמה הרבה יותר טובה ביד 2..
|