נושא: שתדרג!!! תאריך: 11/12/2011 8:46:00 PM
מחבר/ת: גיא נותב יסעור
שלום אלון למה דווקא זנב קשיח רק בגלל בעיה כספית ??? יש אופנים יד 2 במחיר סבבה לכל כיס אני קניתי את הAvalance 3.0 GT סבבה של אופניים אבל :| אני רוחב די אגרסיבי הם אצלי כ-8 חודשים ואני רוצה להשתדרג לשיקוך מלא תשקול את זה טוב :confused:
|