הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/12/2011 8:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא נותב יסעור עם תוכן  שתדרג!!!
נושא: שתדרג!!! תאריך: 11/12/2011 8:46:00 PM
מחבר/ת: גיא נותב יסעור

שלום אלון
למה דווקא זנב קשיח רק בגלל בעיה כספית ???
יש אופנים יד 2 במחיר סבבה לכל כיס
אני קניתי את הAvalance 3.0 GT
סבבה של אופניים אבל :|
אני רוחב די אגרסיבי הם אצלי כ-8 חודשים
ואני רוצה להשתדרג לשיקוך מלא
תשקול את זה טוב
:confused:




חזרה לפורום