הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/13/2011 11:57:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  ועם כל הכבוד ליד שניה
נושא: ועם כל הכבוד ליד שניה תאריך: 11/13/2011 11:57:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

למה לא לקחת אופני 12" לילדים ולפרק את הקראנק והציר המרכזי? (והשרשרת כמובן)

אח"כ אפשר להחזיר אותם להיות אופניים...

זול עוד יותר וזרוק בכל פינה כמעט (במיוחד בבתים משותפים)

והכוונה היא לבקש מהשכן ששכח מהם לפני שנים או לקחת אם השכן עבר לפני שנים.

ככה השגתי גלגלים לנגרר שלי :)



חזרה לפורום