נושא: ועם כל הכבוד ליד שניה תאריך: 11/13/2011 11:57:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
למה לא לקחת אופני 12" לילדים ולפרק את הקראנק והציר המרכזי? (והשרשרת כמובן)
אח"כ אפשר להחזיר אותם להיות אופניים...
זול עוד יותר וזרוק בכל פינה כמעט (במיוחד בבתים משותפים)
והכוונה היא לבקש מהשכן ששכח מהם לפני שנים או לקחת אם השכן עבר לפני שנים.
ככה השגתי גלגלים לנגרר שלי :)
|