טקסט הודעת פורום
| 11/13/2011 12:34:00 PM |
|
נושא: ניסיתי..... תאריך: 11/13/2011 12:34:00 PM
מחבר/ת: שחר קליין
פירקתי את הקראנק והציר והכל. אבל הרגליים שלו היו חוטפות מכות מבית הציר המרכזי שקצת בולט לצדדים.
מה גם שאחרי יומיים הצוציק החליט שהוא רוצה את האופניים שלו כמו שהיו. נו שויין. ילדים ... לך תבין !
בכל מקרה תודה צחי.
|
חזרה לפורום |
|
|