נושא: הבעיה ידועה תאריך: 11/13/2011 1:44:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
למה לך תבין? זה דווקא ברור מאוד! :cool:
(אחרי מיליון בימבות יציבות בבית ובגן)
אצלי שני ה´גדולים´ הכירו את האופניים+גלגלי עזר בגיל שנתיים. אחרי רכיבות של 2-4 ק"מ עם גלגלי עזר בקלי קלות, לא כ"כ קל למכור להם "זה יעזור לך ליציבות מעכשיו ועד עולם"
עדיף להתחיל בלי גלגלי עזר, אם אפשר.
|