הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/13/2011 9:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ישראל מיקו עם תוכן  החלטתי לעבור לז"ק..
נושא: החלטתי לעבור לז"ק.. תאריך: 11/13/2011 9:53:00 PM
מחבר/ת: ישראל מיקו

האם יש טעם להשקיע באופניים יקרות (סביבות 2500) יד שניה ?
או חדש?

והאם אני יכול להתקין לאופני ז"ק xc צמיגי כביש ?

תודה מראש


חזרה לפורום