טקסט הודעת פורום
11/13/2011 9:53:00 PM
ישראל מיקו
החלטתי לעבור לז"ק..
נושא:
החלטתי לעבור לז"ק..
תאריך:
11/13/2011 9:53:00 PM
מחבר/ת:
ישראל מיקו
האם יש טעם להשקיע באופניים יקרות (סביבות 2500) יד שניה ?
או חדש?
והאם אני יכול להתקין לאופני ז"ק xc צמיגי כביש ?
תודה מראש
חזרה לפורום