הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/15/2011 2:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  נגרר ילדים
נושא: נגרר ילדים תאריך: 11/15/2011 2:02:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

הנה התוצאה הסופית.

ניתן לפרק את הספסל (עם חגורות הבטיחות) ואת מוט הגרירה עם פיני R ואת שני הגלגלים עם מפתח (15 כמובן).
הכנסתי את האופניים, שני זוגות אופניים של הילדים (12" ו-14"), העגלה הנגררת וגם את העגלה של התינוקת לתוך ברלינגו (לא ארוך)

סרטון קצר (בטעות צולם באיכות נמוכה מאוד :( )

http://www.youtube.com/watch?v=zWtx7cE5F1c



חזרה לפורום