נושא: נגרר ילדים תאריך: 11/15/2011 2:02:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
הנה התוצאה הסופית.
ניתן לפרק את הספסל (עם חגורות הבטיחות) ואת מוט הגרירה עם פיני R ואת שני הגלגלים עם מפתח (15 כמובן). הכנסתי את האופניים, שני זוגות אופניים של הילדים (12" ו-14"), העגלה הנגררת וגם את העגלה של התינוקת לתוך ברלינגו (לא ארוך)
סרטון קצר (בטעות צולם באיכות נמוכה מאוד :( )
http://www.youtube.com/watch?v=zWtx7cE5F1c
|