טקסט הודעת פורום
11/16/2011 1:54:00 AM
אור
קניית אופנים
נושא:
קניית אופנים
תאריך:
11/16/2011 1:54:00 AM
מחבר/ת:
אור
שלום.
אני רוכב על ארו שיפט אחד והחלטתי להתחדש ואני מתלבט בין Merida ONE-TWENTY 800-D ל- טרק אקס 5
אשמח לעזרתכם בקבלת החלטה
תודה
חזרה לפורום