הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/17/2011 10:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידו אין עם תוכן  אין לי מושג איך להתקין את הPROTEGE 8.0(הגדרות)
נושא: אין לי מושג איך להתקין את הPROTEGE 8.0(הגדרות) תאריך: 11/17/2011 10:17:00 PM
מחבר/ת: עידו אין

לא הבנתי איך אני מתקין את ההגדרות שבתוך המוצר הזה(אני לא מדבר על התקנה פיזית אלא הגדרה של צמיג וכל השאר)...


איך אני עושה את זה לא הבנתי בכלל

לא הבנתי מההוראות הפעלה
אשמח לעזרה

תודה!




חזרה לפורום