טקסט הודעת פורום
| 11/17/2011 10:17:00 PM |
|
נושא: אין לי מושג איך להתקין את הPROTEGE 8.0(הגדרות) תאריך: 11/17/2011 10:17:00 PM
מחבר/ת: עידו אין
לא הבנתי איך אני מתקין את ההגדרות שבתוך המוצר הזה(אני לא מדבר על התקנה פיזית אלא הגדרה של צמיג וכל השאר)...
איך אני עושה את זה לא הבנתי בכלל
לא הבנתי מההוראות הפעלה אשמח לעזרה
תודה!
|
חזרה לפורום |
|
|