נושא: שדרוג- שווה או לא? תאריך: 11/18/2011 5:43:00 PM
מחבר/ת: אור דיין
שלום חברים, כשנה רוכב על GT AVALANCHE 2.0 בעיקר XC לא טכני במיוחד... אני 1.87 מטר, ומחפש אופניים קלות וזריזות יותר(וטובות יותר)... :suss: מה אתם אומרים על הדגם הנ"ל: (אם מישהו מכיר, בדק ניסה...) 2009 Cannondale 29er 1 קישור למודעה בהרים: http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=132159#Image קישור לעוד פירוט ותמונה טובה: http://www.flickr.com/photos/chowyunslim/3163800194/
תשובה של הבנאדם לשאלות שלי: " המכלולים (כולם 2009): שיפטרים שרשרת וברקסים - XT מעביר אחורי XTR קראנק FSA AFTERBURNER BB30 גלגלים - סטאן ארץ´ טיובלס, נבה קדמית לפטי, אחורית סאן, טופלה לפני שנה (קלים ומהירים, חדשים עולים כ2500) צמיגים - אחורי קונטיננטל, קדמי הוחלף לWTB מוט כיסא קרבון כידון FSA 190 ריזר נמוך מזלג קדמי לפטי קרבון, 80 ממ (שוקל 1.2 ק"ג) האופניים מטופלים באהבה, ההילוכים עובדים כמו חמאה, ברקסים טופלו לפני 8 חודשים (+רפידות). " תודה מראש על העזרה... :confused:
|