נושא: התאמת חישוק וצמיג לטיובלס תאריך: 11/23/2011 7:13:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
ישנן מספר בעיות שכדאי שתתיחס אליהן: 1. צמיגים של קנדה מגיבים לא טוב לחומריהאיטום של סטאן או גו׳ס (גו׳ס פיתחו חומר אטימה חדש שאמור לפתור את הבעיה אבל לא יודע כמה זה כבר נפוץ בחנויות) 2. רוחב הצמיג המקסימלי על החישוק שלך זה אכן 2.3 הבעיה שקנדה נווגאל ברוחב 2.35 רחב מאוד יחסית לצמיגים של יצרנים אחרים (לפעמים אפילו יותר מ-2.5 אצל יצרנים אחרים) ולכן לא מומלץ עם החישוק שיש לך.
|