הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/25/2011 1:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן ל עם תוכן  רכיבה ראשונה על טיובלס
נושא: רכיבה ראשונה על טיובלס תאריך: 11/25/2011 1:11:00 PM
מחבר/ת: רומן ל

שלום חברים

לפני כשבועיים החלטתי להסב את גלגלי האופניים שלי לטיובלס קרי ללא פנימית. התעניינתי, בחנתי התייצתי והחלטתי ללכת על זה. בחרתי באחד הערכות המוכנות להסבה הביתית. עקבתי אחרי ההוראות וביצעתי את המטלה על צד הטוב ביותר (נו טוב לפחות לדעתי).
בשל הגשמים בשבועה שעבר לא יצא לי לרכב והיום רכבתי על טיובלס בפעם ראשונה.
מה אגיד: אני פשוט הופתעתיי מה שינוי כה קטן עושה להתנהגות האופניים! אני לא מדבר על הפחתת המשקל של כ-100 גרמים לגלגל, ממש לא, אני מדבר על לרכב בלחץ אויר נמוך ולקבל אחיזה מדהימה!
אני פשוט לא מבין למה לא החלטתי לעשות את זה קודם! אחרי הרכיבה היום, אין מצב שאני אחזור לרכב עם פנימית!

יום טוב

רומן


חזרה לפורום