טקסט הודעת פורום
| 11/26/2011 7:55:00 PM |
|
נושא: זנב כשיח תאריך: 11/26/2011 7:55:00 PM
מחבר/ת: עומר שוהם
אני מוכר כרגע אופני סקוט וולטאג´ שהם זנב כשיח מעולות עם מפרטים מצוינים אם תיהי מעוניין http://www.harim.co.il/yad2/MarketProdList.asp?item=bicycle&GroupID=&userid=-1 זה האופניים
|
חזרה לפורום |
|
|