הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/26/2011 10:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  רעשים מהברקס
נושא: רעשים מהברקס תאריך: 11/26/2011 10:05:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

תנסה לחזק את כל הברגים של הדיסק והקאליפר.

יכול להיות שנשפך לך מעט שמן על הרוטור? או שסתם יש מים על הרוטור.

אגב מה מצב הוטורים שלך? שחיקה, כמה הם ישרים. כמה זמן יש לך את הברקסים? מתי פעם אחרונה עשו להם בליד?


חזרה לפורום