נושא: בלמים חורקים תאריך: 11/27/2011 6:17:00 PM
מחבר/ת: ofir dado
היי, תודה על התגובה יש לי merida transmisson 900 כבר שנתיים את הרפידות החלפתי לא מזמן, ובלידינג עשיתי לא מזמן - אני חייב לציין שאני עושה בלידינג בעצמי ולמרות שבסופו של יום הלחץ היה טוב אבל אני ממחזר את השמן שיוצא ומשתמש בו שוב יכול להיות שאני צריך להחליף את כל השמן במערכת לשמן חדש בקשר לרוטור הוא גם בן שנתיים, וניקיתי אותו לא מזמן - דרך אגב מה עדיף אציטון או טינר
ומראה לי שהם די ישירים. מקווה שהוספתי מספיק מידע ושוב תודה על העזרה
|