נושא: שאלה לגבי אופני FULL SUSPENSION של הרו תאריך: 11/27/2011 8:12:00 PM
מחבר/ת: דניאל שטיין
לאחרונה חשבתי לרכוש אופני FULL SUSPENSION יד-שנייה.
מבחינת גאומטריה, אני מתחבר לדגמים של HARO וחשבתי לקנות SHIFT R5 יש לי אפשרות לקנות דגם עם מפרט של 2009, כפי שהמוכר פרסם:
Haro shift R5 , בולם קדמי 85-130 מ"מ Rock Shox Tora ,בולם אחורי אוויר Rock Shox Bar 113 מ"מ מהלך מתכוונן, מערכת 27 הילוכים Deore / Sram X7 Shimano, צמיגי Kenda Komodo 2.1 , מעצורי דיסק הידראולי
לצערי, לא הצלחתי למצוא את המפרט הנ"ל בשום אתר רשמי.. כפי שנראה, הדגם של 2011 השתנה-- ניתן לראות את המפרט של 2010 כאן: http://www.matzman-merutz.co.il/?CategoryID=435
ההתלבטות שלי היא בין לקנות את היד שנייה (2009) או לקנות אופניים חדשות עם מפרט של 2010\2011.
אעריך זאת מאוד אם מישהו בעל הבנה עמוקה יותר בתחום יאיר את עיניי לגבי ההבדלים העיקריים ברכיבים בין הדגמים הנ"ל. בתודה מראש!
|