נושא: שני דברים תאריך: 11/28/2011 8:27:00 AM
מחבר/ת: זיו פרץ
לדעתי הבעיה שלך נובעת ממיחזור השמן. שמן מאבד מתכונותיו לאחר זמן מסויים (תלוי בשמן ובשימוש) וצריך להחליף אותו. אחרי שנתיים בברקסים של אופניים כדאי להחליף את השמן. בלי לערבב את הישן והחדש כדי לחסוך קצת כסף, להחליף הכל.
כדי לנקות רוטורים אני משתמש בחומר ניקוי ייעודי לברקסים.
אהה בקשר לרוטור צריך לבדוק שחיקה והאם הוא ישר. כמו שאמרתי לדעתי לא הרוטור עושה לך את הבעיות אבל למה לא לבדוק.
|