נושא: הצעה תאריך: 11/30/2011 6:25:00 PM
מחבר/ת: ניצן שיבולי
תשמע, יש לי הצעה בשבילך:
לפני כ שנתיים חשבתי שאני רוצה להתחיל לרכב על אופניים באופן מקצועי אז קניתי אופנים- GT avalanch 1.0. כמובן שזנחתי את הנושא כעבור חודש או חודשיים, אז נוצר המצב הבא, יש לי אופניים בבית שאני לא צריך.
אני מוכן לתת לך אותם בכיף ב 1500 ש"ח ועם עוד תשלום סמלי יש לי גם קסדה ומשאבה. תסתכל על האופניים ואם תחליט שיש על מה לדבר תשלח לי אימייל..
|