טקסט הודעת פורום
| 12/2/2011 1:55:00 PM |
|
נושא: עזרה בקניית אופנים תאריך: 12/2/2011 1:55:00 PM
מחבר/ת: אור גבאי
שלום רב אני רוכב על ארו שיפט 1 והחלטתי להתקדם ואני מתלבט בין ספיישלאיז סטאמפג´ר קאומפ משומשות במצב טוב שנת 11 לבין סקוט ספארק 60 חדשות אני רוכב קצת טכני וקצת שבילים אשמח לעזרתכם תודה.
|
חזרה לפורום |
|
|