טקסט הודעת פורום
| 12/2/2011 2:28:00 PM |
|
נושא: קניה לפי צרכים תאריך: 12/2/2011 2:28:00 PM
מחבר/ת: חיליק צור
במקרה של ההתלבטות שלך יש הבדל לא קטן בין שניי הדגמים הספארק של סקוט הם אופניים מאוד קרביים, תנוחת רכיבה יותר שוכבת, יותר אופני מרוץ. הסטאמפג´מפר הם אופניים קצת פחות קיצוניות עם תנוחת רכיבה זקופה קצת יותר
|
חזרה לפורום |
|
|