הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/2/2011 9:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ל ב עם תוכן  מה דעתכם על הפיווט פיירבירד?
נושא: מה דעתכם על הפיווט פיירבירד? תאריך: 12/2/2011 9:08:00 PM
מחבר/ת: ל ב

שלום למכובדים,
מה דעתכם על הפיווט פיירבירד?
לאיזה סגנון הוא מכוון?
הנה המפרט:

Firebird
ארץ ייצור: טייוואן
משקל: 13.59 ק"ג
גודל שלדת מבחן: לארג´ 19 אינצ´ים גובה ציר מרכזי: 34.8 ס"מ
אורך תומכות שרשרת: 44.3 ס"מ
אורך צינור עליון: 60.7 ס"מ
זווית ראש: 67.2 מעלות
זווית אוכף: 71.5 מעלות
בסיס גלגלים: 117 ס"מ
מרווח עמידה: 72 ס"מ
מהלך קדמי: 6.3 אינצ´ים
מהלך אחורי: 6.7 אינצ´ים
שלדה: אלומיניום
משכך אחורי: פוקסRP 23
משכך קדמי: פוקס 36 RC2 FLOAT
חישוקים: סטנס ZTR Flow
צירי גלגל: סטנס 3.30 HD
צמיגים: טיובלס WTB Weirwolf 2.4
מעביר קדמי: שימאנו XTR
מעביר אחורי: שימאנו XTR
ידיות הילוכים: שימאנו XTR
מעצורים: שימאנו TRAIL XTR
זרועות הינע: שימאנו XTR
קסטה: שימאנוXTR 36-11
דוושות: בלי, נבחנו עם TIME ATAC XS
יבואן: מצמן את מירוץ :confused:




חזרה לפורום