נושא: מה דעתכם על הפיווט פיירבירד? תאריך: 12/2/2011 9:08:00 PM
מחבר/ת: ל ב
שלום למכובדים, מה דעתכם על הפיווט פיירבירד? לאיזה סגנון הוא מכוון? הנה המפרט:
Firebird ארץ ייצור: טייוואן משקל: 13.59 ק"ג גודל שלדת מבחן: לארג´ 19 אינצ´ים גובה ציר מרכזי: 34.8 ס"מ אורך תומכות שרשרת: 44.3 ס"מ אורך צינור עליון: 60.7 ס"מ זווית ראש: 67.2 מעלות זווית אוכף: 71.5 מעלות בסיס גלגלים: 117 ס"מ מרווח עמידה: 72 ס"מ מהלך קדמי: 6.3 אינצ´ים מהלך אחורי: 6.7 אינצ´ים שלדה: אלומיניום משכך אחורי: פוקסRP 23 משכך קדמי: פוקס 36 RC2 FLOAT חישוקים: סטנס ZTR Flow צירי גלגל: סטנס 3.30 HD צמיגים: טיובלס WTB Weirwolf 2.4 מעביר קדמי: שימאנו XTR מעביר אחורי: שימאנו XTR ידיות הילוכים: שימאנו XTR מעצורים: שימאנו TRAIL XTR זרועות הינע: שימאנו XTR קסטה: שימאנוXTR 36-11 דוושות: בלי, נבחנו עם TIME ATAC XS יבואן: מצמן את מירוץ :confused:
|