נושא: תלוי איך אתה מסתכל על זה אבל תאריך: 12/2/2011 11:11:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
אלו אופני פרי-רייד או אולמאונטיין אגרסיבי (אפילו אפיק דאון היל, מגה אוולאנש סטייל)
מתלה DW link שממה שאני שמעתי וקצת הרגשתי מתפקד נהדר. למיטב ידיעתי אין כאלה בארץ, אולי אחד, אבל שמעתי מרוכבים שיש להם אופניים של פיווט רק דברים טובים, לכל האופניים של פיווט יש את אותו סוג מתלה.
ולדעתי חוץ מאיך שהם נראים הם אמורים להיות אופניים פצצה. :cool:
|