הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/3/2011 12:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ברק פרתום עם תוכן  יש מעבר ממש ליד האיצטדיון!
נושא: יש מעבר ממש ליד האיצטדיון! תאריך: 12/3/2011 12:21:00 PM
מחבר/ת: ברק פרתום

יש לסוע צפונה ברחוב משה מלכה.
אני נכנס אליו תמיד מז´בוטינסקי (ליד ביה"ח בלינסון).
נוסעים צפונה כשני קילומטרים.
בדרך חוצים את רחוב גיסין ואת אם המושבות.
מיד לאחר שחוצים את רחוב אם המושבות (ממזרח לאצטדיון של פ"ת), יש גשר שחוצה את הירקון.
יש לעבור את הגשר על השוליים המזרחיים שלו, ואז יש כביש סלול קטן שמתפצל ימינה.
הכביש הקטן מסתיים בדרך העפר של שביל הירקון.
זאת ירידה מסודרת וסלולה לנחל, כך שנראה לי שלא תשתנה בשנים הקרובות.

אגב, אני מחפש שותפים לרכיבה באיזור.
אני רוכב שטח מתחיל, בן 39, מקרית אונו.



חזרה לפורום