טקסט הודעת פורום
| 12/4/2011 10:08:00 PM |
|
נושא: GT תאריך: 12/4/2011 10:08:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
הדגם הוא ה- avalanch. צריך להיות כתוב על האופניים איזה דגם זה בעיקרון.
השנתון? נראה לי שאפילו החבר´ה ב-GT לא יודעים. :laugh: סתם אבל חדש זה בטוח לא הייתי אומר שיש לזה כמה שנים.
|
חזרה לפורום |
|
|