הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/4/2011 10:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  GT
נושא: GT תאריך: 12/4/2011 10:08:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

הדגם הוא ה- avalanch. צריך להיות כתוב על האופניים איזה דגם זה בעיקרון.

השנתון? נראה לי שאפילו החבר´ה ב-GT לא יודעים. :laugh: סתם אבל חדש זה בטוח לא הייתי אומר שיש לזה כמה שנים.


חזרה לפורום