טקסט הודעת פורום
12/4/2011 10:20:00 PM
זיו פרץ
פירוק פדלים
נושא:
פירוק פדלים
תאריך:
12/4/2011 10:20:00 PM
מחבר/ת:
זיו פרץ
תבריג לכיוון הגלגל האחורי. זה אמור להיות הכיוון.
יכול להיות שפשוט לא שמו גריז כשהבריגו את הפדל והוא נתקע.
חזרה לפורום