נושא: חיבור מעביר קדמי תאריך: 12/4/2011 10:32:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
זה חיבור דיירקט מאונט (direct mount) יש אותה לכל המעבירים החדשים, לא אלה עם החבק. יש לכל מעביר כמה סוגים שאחד מהם הוא ה- direct.
בשימנו אלה ה- e-type.
לפי מה שחיפשתי עכשיו לסראם אין חיבור כזה אז אתה צריך ללכת על השימנו e-type אבל אל תתפוס אותי במילה יכול להיות שלא הבנתי ולסראם יש חיבור כזה והוא פשוט מצוין כ-direct.
|