הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/4/2011 10:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  חיבור מעביר קדמי
נושא: חיבור מעביר קדמי תאריך: 12/4/2011 10:32:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

זה חיבור דיירקט מאונט (direct mount) יש אותה לכל המעבירים החדשים, לא אלה עם החבק. יש לכל מעביר כמה סוגים שאחד מהם הוא ה- direct.

בשימנו אלה ה- e-type.

לפי מה שחיפשתי עכשיו לסראם אין חיבור כזה אז אתה צריך ללכת על השימנו e-type אבל אל תתפוס אותי במילה יכול להיות שלא הבנתי ולסראם יש חיבור כזה והוא פשוט מצוין כ-direct.


חזרה לפורום