טקסט הודעת פורום
| 12/5/2011 7:18:00 AM |
|
נושא: זה ברור שהפתיחה היא הפוכה בפדל שמאל תאריך: 12/5/2011 7:18:00 AM
מחבר/ת: ל ב
אבל מישהו אמר לי שבפדלים מסוג זה(שטוח) פדל שמאל הפתיחה שלו לכוון הגלגל הקדמי.לפני שאני מפעיל יותר כח החשש של י הוא משבירת הקראנק אם אני לא פותח נכון.
|
חזרה לפורום |
|
|