הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/5/2011 5:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  noam noam עם תוכן  תיק תאק תוק
נושא: תיק תאק תוק תאריך: 12/5/2011 5:17:00 PM
מחבר/ת: noam noam

שלום לחברי הפורום.

יש לי בעיה של תקתוקים מהציר המחבר בין השלדה למזלג האחורי.

לאחר שהייתי בחנות ו"טיפלו" לי בנושא, הרעש חזר לאחר 2 רכיבות בלבד.
אי לכך החלטי לטפל בעצמי באופניים. פתחתי את הציר ובין המזלג האחורי לבין המיסב (המחובר לשלדה)גיליתי דיסקה(נכנסת בשקע השלדה בצמוד למיסב) שנשחקה...
צירפתי תמונה שבה ניתן לראות את השחיקה.
שמתי לב שהשחיקה מתרחשת רק בצד אחד של הדיסקה ונראה לי שזה הצד שלא צמוד למיסב.
ועכשיו לשאלות :) :
1. אם אני אהפוך את הדיסקה(בין הצד השחוק ללא שחוק) אז זה יסתדר או שחייבים להחליף דיסקה?
2. יש שם מקצועי לדיסקה הזו? והאם זה דיסקה סטנדרטית?
3. אני מניח שצריך לגרז\לשמן את הציר לאחר שפתחתי וניקיתי אותו. יש המלצות לחומר מוצלח?


תודה רבה לכל העוזר (וגם למי שרצה אבל לא היה לו את הידע :) )

נועם



חזרה לפורום