טקסט הודעת פורום
| 12/9/2011 6:17:00 PM |
|
נושא: רעש מהגלגל הקדמי תאריך: 12/9/2011 6:17:00 PM
מחבר/ת: שאול רייפן
שלום
לאחר שלחיצה על המעצור הקדמי (דיסק) נשמעים ציפצופים/חריקות מהגלגל הקדמי. נראה שמשהו מתחכך ברפידות, למרות שיש עדין רווח קטן בין הדיסק לרפידה.
איך ניתן לתקן ?
תודה שאול
|
חזרה לפורום |
|
|