הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/9/2011 6:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שאול רייפן עם תוכן  רעש מהגלגל הקדמי
נושא: רעש מהגלגל הקדמי תאריך: 12/9/2011 6:17:00 PM
מחבר/ת: שאול רייפן

שלום

לאחר שלחיצה על המעצור הקדמי (דיסק) נשמעים ציפצופים/חריקות מהגלגל הקדמי. נראה שמשהו מתחכך ברפידות, למרות שיש עדין רווח קטן בין הדיסק לרפידה.

איך ניתן לתקן ?

תודה
שאול


חזרה לפורום