הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/9/2011 8:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שרון ק עם תוכן  אפשרות לתקון
נושא: אפשרות לתקון תאריך: 12/9/2011 8:37:00 PM
מחבר/ת: שרון ק

תנסה לשחרר מעט את 2 הברגים שתופסים את הקאליפר למזלג, כאשר הברגים משוחררים תלחץ חזק על ידית המעצור ותוך כדי לחיצה תהדק בחזרה את הברגים.
זה ימרכז לך את הקאליפר מול הדיסק.

בהצלחה


חזרה לפורום