טקסט הודעת פורום
| 12/9/2011 8:37:00 PM |
|
נושא: אפשרות לתקון תאריך: 12/9/2011 8:37:00 PM
מחבר/ת: שרון ק
תנסה לשחרר מעט את 2 הברגים שתופסים את הקאליפר למזלג, כאשר הברגים משוחררים תלחץ חזק על ידית המעצור ותוך כדי לחיצה תהדק בחזרה את הברגים. זה ימרכז לך את הקאליפר מול הדיסק.
בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|